In the mystery time of cold and rain, you were my lover and I was you friend.


Eftersom jag nu nyligen insåg att Tivolirock är den 11 juli, så har jag också insett att jag inte kan gå. Jag ska tävla i Helsingborg, och det vill jag inte missa plus att jag redan är anämld.
Fast jag blev ändå lite deppig då jag tidigare trott att jag kunde hinna med båda. Sicken blås!
Men idag när jag satt vid datan lyckades jag landa på Johnossis hemsida och det visade sig att dom ska spela i Malmö den 17 augusti, alltså på Malmöfestivalen.
OCH jag har ju en lägenhget där!!
OCH det är gratis (tror jag)

!

Plus att Mustafa Muhamed, Magnus Arvidsson och.... STEFAN HOLM! ska komma till Vittsjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0