Och om hon säger hur mycket hon älskar dig, pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig!


Idag drog jag till Malmö med mor min, vi begav oss till ÖB och det var mycket spännande.
Vi köpte en ram, och om man nu aldrig har köpt en ram innan så vet man kanske inte att det oftast redan sitter bilder i. Ja, nu vet du ialla fall det.
Hur som helst fick detta mig att tänka..
Tänk att det är riktiga människor på bilden! Okejokej, en självklarhet igentligen, men tänk nu om den där modellen åker till ÖB för att handla och ser sig själva i en sån där ram. Det måste kännas jättekonstigt, och tänk sen om han/hon blev missnöjd med bilden också. Hur reagerar man då ?
Impuls köper alla ramar som dom har ?

Efter äventyren på ÖB rushade vi till (min) lägenhet, (OBS jag har inte riktigt vant mig vid tanken) och började inreda. Det är svårt och jobbigt!
IKEA ÄR JOBBIGT ! (jag fick blåsor !)

Efter det gick jag till Malmö Stadion (OBS gångavstånd! GREAT !)  och mötte Morgan+träningsgrupp. Vi hoppade längd och jag kände mig lost.
Jag har verkligen mycket att lära, Lycka till FIG!


Om händelserna i Markus stuga kommer det information om senare (kanske)

Kommentarer
Postat av: josefin

vad kul att du känner att du har mer att lära, då kan du ju bli ännu bättre, kanske över 6 meter :)



2009-07-08 @ 23:28:38
Postat av: Anonym

Ja precis och det känns bra :D

2009-07-09 @ 11:19:52
URL: http://louisearvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0