Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit. Skitsnack, ge mig kärlek och passion och hångel och magi så smälter jag rakt av!


Idag åkte jag till Malmö (igen) och det regnade fruktansvärt mycket, dock ändrades vädret remarkabelt när vi närmade oss Malmö. Det var JÄTTEVARMT, och jag önskade att jag kunde byta mina långa jeans mot mina härliga shorts.

Väl i Malmö mötte jag en cyklist som pratade i telefon och jag kunde inte hjälpa att tjuvlyssna. Han sa något i stil med ; - Du jag är lite sen men min pappa som bor i Iran ringde och sa att de hade varit oroligheter där igår. 
sen cyklade han iväg.
Jag fick liksom en konstig känsla i kroppen, ungefär som; jaha här går jag och bär möbler och i Iran skjuter dom kanske varandra. 
Överreagerar jag ?  

Hur som helst så gick flyttningen bra och jag har äntigen fått dit en säng och på onsdag ska vi måla. Förhoppningsvis får jag med mig min kamera så att jag kan ta några bilder, men jag ska ju även hinna med att träna.
Det är mycket att smälta nu känner jag.

Kattungarna har under de senaste dagarna försvunnit upprepande gånger, lyckligtvis har de återvänt. Enligt mamma har de börjat på någon sorts sommarskola i skogen där de lär sig fånga fåglar och sånt som katter måste lära sig, ack vilken livlig fantasi hon har, min mamma.
Jag menar det är ju ganska självklart vad de små katterna gör när de är borta--
De är på hajk !

Jo, och Öresundsspelen gick bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0