If I needed you would you come to me?


Jag har inte skrivit på ett tag och jag ursäktar för detta men jag har helt enkelt för mycket liv och för lite tid just nu. Att blogga, ja det hinner jag inte med.
Jag har hur som helst hunnit åka till Malmö, med tåg. Det var varmt och svettigt med tränigen gick bra och min lägenhets vägger kläddes i nya, fina och fräscha färger. Najs.

På vägen hem stannade vi i Bjärnum och jag hoppade av hemma hos Amanda. Jag hade inte träffat Amanda på länge så vi hade mycket att prata om.
Vi åkte ner till Dalsjön och badade i regnet, det var kallt. Vi pratade om viktiga saker i livet, som vad som händer när man dör, var rymden slutar och vilken som är den bästa disney-låten.

Jag tog bussen hem ganska sent och var därför också ganska trött när jag klev på bussen, efter en heldag i Malmö/Bjärnum blir man trött!
Jag var rädd att jag skulle behöva åka bussen helt själv men till in stora förvåning var den nästan fullsatt (jag överdriver) Jag hann precis betala då jag ser att Sandra och Nina sitter på bussen. Jag sätter mig framför dom och börjar prata nästan oavbrutet. Jag drar min näsborre-historia (jag återkommer nog till det senare) och sen är vi i Vittsjö- 

Igår åkte jag till pappa och han, jag och Jojje spelade in några låtar. 
Dom finns att hitta på youtube, jag orkar inte länka . 

..och idag har jag tävlat men det vill jag inte prata om. 
Jag förtränger det. 
Nu ska jag återgå till mitt 22;a avsnitt av My name is Earl. 
Det är great ! 

Kommentarer
Postat av: josse

verkar som att jag bidrar till en skön aura när du ska tävla, så det liksom går bra. mina erfarenheter är - typ göteborg ;)

2009-07-18 @ 23:36:46
Postat av: louise

haha, det stämmer nog ;)

och med all din erfarenhet kan det ju inte gå fel :D

2009-07-19 @ 20:49:23
Postat av: LOUISE

Ja, jag hoppas verkligen det. Det har gått kass ganska länge nu, men det kommer. :)

2009-07-20 @ 02:09:50
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0