Den med avslutning, student och motvind (puuh)

- What about tomorrow?
- I don't even wanna know!


Ojoj, här har det inte skrivits på ett tag, men det har ju hänt en del!
Skolavslutning och sånt var verkligen trevligt och nu när jag varken har någon skola eller klass kvar så känns det lite tomt. Nu är det verkligen slut!
Det blev faktiskt två spelningar den där avslutningsdagen också. Gud det låter så coolt och det är med sorg jag inser att jag inte är så cool.
Jag spelade hur som helst först i kyrkan med Jennifer, vi spelade Blowing in the wind av Bob Dylan. Och senare på kvällen spelade jag på församlingshemmet där Elin och Katja anordnade en insamlings(fest) till en skola i Indien. Här blev det en Håkan-låt, närmare bestämt Försent för Edelweis. 

Senare har livet mest rullat på.
I fredags var jag bjuden till Josefins studentfest och jag fick bevittna en hel del. Pettersson-släkten är unik, så underbart unik.
Hur som helst, tack för att jag fick komma!

...och i helgen har jag varit i Karlskrona och tälvat.
Karlskrona bjöd på både solsting och kyliga motvindar.
Jag och två andra tjejer fick den stora äran att springa det lopp då det var som mest motvind, -5.2 (+3.0 är godkänd medvind) Vi fick inte heller någon tid då tidtagingen blev totalt misslyckad. (?)

Imorgon är det kick-off med Berlin-gänget, och jag är pepp!
Goooo VM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0