I thought I could ask for more from you.


Jo, visste ni att man kan ladda ner alla Billie the vision and the dancers låtar på deras hemsida. ALLA, GRATIS!
Helt fantastisk.
Jag gjorde såklart detta och nu njuter jag, big smile!

Igår solade jag en del och lyckades bränna mig, att få lite solbränna är ju egentligen inte så dåligt
men jag brände mig bara på framsidan, och idag bestämde jag mig för att jämna ut min nya kroppsfärg genom att bara sola ryggen.
Men nu hände ju det som inte fick hända! det var molnigt,. Fast jag har hört att man faktiskt blir solbränd även när det är molnigt, så jag solade i skuggan, typ.

Imorgon gäller det, jag vet att jag har tjatat om det länge nu.
Men imorgon åker vi till Göteborg, hej hej hej hej hej rymden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0