Den med allt pepp


Åååh, jag är så pepp! Pepp på allt!
Min bror håller på att flytta och oj! vad fint det blir!
Jag kan inte hjälpa att börja längta till min egen flytt-

Malmö, here I come!


Jag har funderat på en sak, nu när Robinsson är slut. Vad kommer fylla den tomma TV-tiden? Idag är det ju Nationaldag och då visas det ju bara en massa trams.
Men sen?
Idol?

På måndag är det bal, tisadag Liseberg och Onsdag avslutning, plus att jag ska spela/sjunga på Elins "grej". Anledningen till att jag kallar det  för "grej" är för att jag nog inte riktigt har förstått vad det är  (för grej) ?
Ett snack med Elin skulle vara bra!


Jag tror, jag behöver ett vapen
Jag tror, jag behöver bli förälskad
Jag tror, jag behöver något mera
Jag behöver något mera
Jag behöver Explodera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0