You know that I could use somebody? Someone like you!


Igår var det tävling i Vittsjö och jag var funktionär, det är respekt!
Vi fick korv också :D

Idag kom jag fram till att jag är riktigt dålig på att prata i telefon. Till exempel om någon säger till mig att ringa en person säger jag alltid, - Aaa, visst kan jag väll. Men sen slutar det alltid med att jag sms;ar personen istället, även fast det vore smartare och förmodligen billigare att ringa.
Jag är så grymt osocial när det gäller att ringa folk, för om jag någon gång har mod nog att ringa någon så är jag alltid väldigt kort och rak på sak, inget småprat och sen lägger jag på!
Jag måste bättra mig!

Idag har jag solat och lyckades få en ganska, hmm, ojämn bränna. Som alltid!
Ikväll ska jag träna!


Är festen slut nu? (sadface)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0