Den när ingen egentligen orkade


Åh mina vänner, så kom då regnet.'
Jojje sa att det var bra för skörden, mamma sa att det var bra för vägen och Peter sa inte mycket. Även om jag nu förstår att alla dessa påstående är sanna så måste jag ändå säga att regn är det tråkigast som finns!
Jag fryser!

Under de senaste dagarna har jag försökt fixa till min blogg lite. Mej oj! Det är svårt, duktigt svårt. Plus att jag skulle leta upp någon fin bild till header men hittade ingen! Jag bestämde mig för att gå ut att fota lite men batteriet i kameran var slut. Kanske en dålig ursäkt för att undvika regnet....

Efter skolan fortsatte vi med vår estetträning, jag är nästan alltid pepp på det och tråkigt nog var det nog bara jag som var det idag. Inte konstigt förståss, en tuff helg har det ju varit för det flesta.
Själv gjorde jag ju inte så mycket, och jag är inte bitter för detta, missförstå inte.
Jag vet inte om det har med våren att göra men jag är nästan ständigt grymt godis sugen, dagens i-landsproblem; Vad gör man när man är supergodissugen och det är superduper långt till ICA!?
Ack, vilken jobbig situation jag har försatt mig själv i.
Kanske blir alla mina problem lösta när jag (förhopppningsvis) flyttar till Malmö.
En så kallad storstad!

Jag har förövrigt gjort min lista till S!esta, ja alltså min måste-se-artist-lista.
Min var chockerande mycket kortare än min brors.
Dock är han ju elit och jag endast nybörjare, vänta bara, om några år så!

 

Adiam Dymott

Anna Ternheim

Casiokids

(Dag för dag)

David Sandström, Overdrive

Gustav Spetz

Jenny Wilson

Joel Alme

John ME

Junior Boys

Kleerup

Lazee

Mando Diao

Markus Krunegård

Parken

Parker Lewis

Tiger Lou

Timbuktu

Anna Maria Espinosa

Frida Hyvönen

Navid Modiri & Gudarna

 

 


 


Kommentarer
Postat av: visornas andan

Du måste se Navid Modiri och gudarna åt mig! Är inte helförtjust i musikstilen, men Navid är en mästare på ord - alltså väl värt det ändå.

2009-05-05 @ 18:50:17
URL: http://abstraktion.blogg.se/
Postat av: Louise

SV; Det ska jag verkligen göra då :D Tack för tipset (Y)

2009-05-05 @ 21:38:43
Postat av: josefin pettersson

Vi får försöka matcha våra listor så jag inte missar några bra, är samtidigt väldigt chockad över att du inte har med hoffmaestro :O ett måste! Och Malmö, som i sin tur medför 7eleven!!!

2009-05-05 @ 22:58:28
Postat av: Frida

Är tuímbuktu så långt ner?! Blev du inte sugen på att se honom igår när vi såg Petrus? :D <3

2009-05-09 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0