Dom hade mycket att säga, men var det dom sa?


Vaddå väte?
Det första Caroline säger när hon trillar ut ur klassrummet.
Hmm? Kemiprov, helt okej egentligen.

Efter skolan väntar träning men Sofie och kanske får vi ta på oss räserskorna även idag, detta kommer isf bli dagens höjdpunkt.
Eller, njaa under kan ju ske.
Detta får inte tolkas fel, min dag har varit överförväntan, eller njaa egentligen har jag inga förväntningar för idag. Ganska skönt egentligen :)

Nästa vecka ska jag försöka få lite julstämmning i lägenheten, få det lite mer piffigt liksom. Nej, inget rosa och sånt utan ljus och tomtar och sånt.
Mysigt liksom :)

Ett snurrigt inlägg, jo tack jag vet.

Mina bröder är fina människor, det är dom verkligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0