I've been there done that, messed around. I'm having fun, don't put me down! I'll never let you swift me of my feet!


En glad jag beger sig hem till Vittsjö :)
Varför är jag glad?
Morgan berättade att jag blivit uttagen till landslagets uppföljningsläger i längd :)
Plus att min knäskada nästan är totalt borta, även detta känns ju otroligt skönt.

Jag funderade på att inte köpa någon biljett till tåget, det kostar ändå så pass mycket att det vore lönt liksom. Men mitt samvete tog tag i mig och jag köpte en biljett.
Det var tur eftersom biljettflickorna kollade alla just idag, och polisen hade bemannat tåget.
"Det rätta vägen"

Jag glömde inte heller mitt capo denna gång, denna dagen är bra :)
Så jag får väll sluta nu innan jag ändrar mig.


ååååååh, snart så smäller det!
Josefin, jag är pepp!

Kommentarer
Postat av: j

dom ser ju helt klart liiite happy ut!

2009-11-07 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0