Jag vet vem jag är när jag är hos dig.


Jag sitter just nu på tåget hem, chockad? Då är du den enda!
Jag hade oturen att hamna mitt framför vattenkloasettenn och det luktar..hmmm....som det borde! INTE TREVLIGT!
I kväll väntar kanske filmtittning med den förhoppningsvis fortfarande ååh så glada storebrodern. En chipspåse hade inte suttit fel men eftersom jag och Sofie festade till det igår med att  dela på ett choklad, vilket vi sannerligen förtjänade efter en mycket ansträngande träning, är det kanske ingen bra idé. (Wow vilken mening!)

Skolan slutade sent eftersom jag, inklusive fyra andra, var tvugna att tillbringa de sista skoltimmarna av denna veckan på laborationer.
Dock blev det både spännande och intressant så jag har egentligen inte mycket att klaga på.
Efter det tog jag och André oss till stationen och nu... ja nu är jag här. På väg! En befriande känsla om nått :)
Tjejen som sitter brevid mig skrattar, gapskrattar nästan. Gud, det är så härligt att även jag blir glad och småler. Jag vet inte vad hon skrattar åt, men visst är det härligt med glädjespridare :D


Nästa station Höör, Höör!
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0