Jag har en glad gubbe på magen, det blir liksom inte lika ensamt så.


Jag fick precis en känsla av att jag hade en mössa på mig, det har jag inte!

Gårdagen belv underbart bra och allt tycktes gå min väg :)
Vår första och enda lektion blev inställd (gud välsigne den ungen!)
Så vi begav oss till Atleticum för at träna lite styrka (med celebertbesök) Efter det for jag och Natalie till stan, vi letade desperat efter ett uttag till Natalies dator, utan succé.

Nu till dagens absoluta höjdpunkt!
caps lock; LITE HAPPY!
Vi (jag och josefin) kom dit en aning för tidigt, en och en halv timme närmare bestämt. Men vi lyckades på något vis underhålla oss själva ändå.
Showen var kalasbra och Jepser och Ankan var super! (OBS! dom andra två var också bra, men jag kommer inte ihåg vad dom heter!)

Vi missade tåget och fick därför vänta en timme på stationen. Klockan började bli mycket och det dröjde ända till klockan 01.30 tills min kind kunde slicka min kudde. (Usch vilken liknelse)
Filmer och billder kommer nog till helgen eftersom jag glömde min kamera i Vittsjö.

- AJ! Jag brände mig på tungan!
- Här får du en morot!
Men du måste suga av den först så att vattnet försvinner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

suga av morötter is the SHIT!

2009-11-13 @ 11:11:14
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0