Now all your love is wasted? Then who the hell was I?


Jag sitter och halvtittar på idol men lyckas ändå fälla en tår. Kärlek är fint :)
Nu tänker jag äta morötter för det är gott och jag är blek. (funkar det verkligen?)
Flugorna har flyttat in,usch, dom sätter sig på väggen och jag funderar över hur länge en fluga kan leva!? Inte länge, mamma dödar dom med flugsmällan! MOHAHAHAHAAAA!

JättelångaJacob fick inte åka med bussen idag, inge pengar på kortet och mynt, NEJ, mynt är sååååååå 2008!  Jag som trodde busschafförer skulle vara glada och snälla. Näee, det är fan inte okej!
LÅT FOLK BETALA MED MYNT OM DOM VILL!!
Snälla tanter fanns det också på bussen som gärna birdrog med en tia, men NEJ!
Dumma busschaffis!

-nu börjar circus Mölle4r så nu flyr jag TV;n.
wwwwwääääääää!
(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0