Jag har glömt vart jag kommer ifrån, jag vet inte vart jag ska.


Dagen kan delas in i två delar;
Den delen då jag på grund av syrebrist blev totalt snurrig på träning och när vi hade extremt mycket matte. Vi kan kalla det den jobbiga delen.
Den andra delen är trevligare och den kan vi kalla den roliga delen.
På den delan av dagen åt jag på Subway och tittade på bio med klassen. I och för sig var filmen jättedålig och jag halvsov till mestadels. Men efter det tog Jag, Natalie, André och Jacob bussen hem och det var kul.
Superbusiga jätte(långa)jacob busade till det när han bad chaffören om en liten biljett. Chaffören skrattade gott, precis som glada busschafförer ska och vi fick åka gratis.
Det var vackert !

Nu sitter jag hemma hos Natalie och Sofie och ska sova här inatt, jag behöver umgänge !

En annan anekdot är att jag har druckit 3 liter mjölk på lite mindre än tre dagar.
Ojoj, jag är cool!

André, jag och Jacke

Pizzakväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0