Som om McDonalds nånsin brytt sig om mitt labila skede....


Jo då svininfluensavaccinets bieffekter sitter fortfarande i och det är inte särskilt trevligt, och även fast jag haft turen att få en ganska lindrig bieffekt (ont i stick-armen) så är det jobbigt!
Okej, jag vet! Jag överdriver, men det får man göra ibland.
Föresten fick jag veta att det kan göra ont i en hel vecka, EN HEL VECKA!
(..och nej, panodil hjälper inte)

Förövrigt verkar det som om grisar är allt man pratar om på sjukhuset.
Folk ringer stup i kvarten för att fråga om det är någon ideé att ta sprutan eller om man kommer dö på kuppen.
Nu undrar ni kanske hur jag kan veta detta, jag jobbar ju inte på ett sjukhus.
Nej det är i och för sig sant, men jag har varit där två gånger denna veckan och av någon konstig anledning tycker sjuksköterskor om att prata i handsfree. Detta leder alltså till att jag tjuvlyssnar en del. Ganska trevligt faktiskt.

Förövrigt har jag klippt mig idag, och sen har jag inte mer att säga om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0