Får jag inte nitar och läder, höga stön och burriga kläder?


Som vanligt har jag den där äckliga känslan i magen; jag vill inte åka till Malmö. Det låtar nog dumt, för det är egentligen kanonkul i Malmö.
Men varje gång jag åker dit måste jag lämna allt här hemma. Man blir så deppig.
Dessutom vet jag att veckan kommer bli köttig, grymt köttig.
Träning, skola, allt!
Men jag tänker ta lite av min dyrbara tid till att bege mig ut för lite secondhand shopping, billigt och kul.

Idag ska nog Josfin köpa biljetter till stand up comedy i Helingborg åt mig och henne.
Lite Happy heter den och innehåller Anders Johansson (Anders och Måns) Jesper Rönndahl (P3, dagens tips) och Frits Fritzon (okänd).
Det kan nog inte bli annat än succé, (knock on wood!)

Dagen har förövrigt varit bra, jag drog hem till pappa och Jojje och installerade mitt ljudkort. Som förövrigt var min hemliga, lite för tidiga julklapp. Så nu vet ni det.
Det är nice!

På torsdag släpps siestas första band. Förväntansfull? JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0