Från genombrott till sammanbrott !


Tisdag
Dagen har givit mig en del nämnvärda händelser som jag tänker förtälja, just nu faktiskt !
Jag började dagen med en redovisning i samhälsskunskap med natalie, det gick bra. Eller nja, vår lårare tyckte inte det  ;)
Dagen rullade sedan på och efter skolan drog jag, Natalie och Sofie ner till centrum och på bussen inspekterade jag och Sofie dragspelet, coolt !
Vi besökte Myrorna och jag måste säga att det blev en besvikelse, helt klart under förväntan!
Sen gled vi runt på triangeln och jag köpte en tröja på Monkii.
Jo, och dagens tummen upp går till Chaite :)

Onsdag
Jag försöker döda tid, men inte på matte.
Just nu har vi den andra mattelektionen för idag och sen ska jag träna.
Jag vill hem, sova och dricka te.
Te sätter guldkant på vardagen. :)

Det blev en blandning av utkast idag.

Torsdagen rullar på för tillfället, en mer utvecklad beskrivning av dagen kommer kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0