Give me time, give us a kiss.


Jag klarar mig bra utan idol!

Idag tog jag bussen till skolan, oooh vad mysilimysigt det var. Helt klart bättre än att cykla. Min förkylning håller i sig och det är jättedeppigt! Det är nog som Mussemus (obs lånar josefins benämning) säger, om man inte vilar när man är förkyld kan det hålla i sig i flera veckor. 
Det har helt plötsligt blivit råkallt också, och mina torgvantar räcker inte långt, nu är det dags för de riktiga vantarna! Mössan har förövrigt också åkt på :) GREAT! 

Natalie tycker att jag ställer konstiga frågor och undrar nog ofta hur min hjärna fungerar. Jag kontrar med att man faktiskt inte lär sig något om man inte frågar. Jag frågar därför om allt, och har många funderingar.

Imorgon ska jag träna och sen åker jag hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0