Gott snack!



louise.! says:

tjena!

Natalie says:
tjobre-_!

'     louise.! says:
haha  
eeey, det är kallt ute mannen !

Natalie says:
heheHEHEheheHeEHE
javeet bryshaan!

'     louise.! says:
vad gör ma, brusch
glömde typ halsduken i Malmö, mannen

Natalie says:
slaggaer på tåget som gittar te malmö bro
vaa sheet mannen?! 

'     louise.! says
:
aaa, jag vet, jäkla shit you know. Sitter och slaggar till Lejonkungen songs, you know bro, det är fett nice

Natalie says:
så du gittar ente te skoliish idao bro ?

'     louise.! says:
nope, palla.
meeh I'll see dig på träningen brusch!
fett nice you know

Natalie says:
yo mennen de e fett jobbigt ida

'     louise.! says:

I know brusch
meeh, det är fett chill för mig.
jag ska inte springa, haha fett nice!
om man printar screenen vart tar bilderna vägen ?
bro, hjälp mig !

En intressant konversation, på en annorlunda måndags morgon. Jo jag och Natalie är ju gangsters, dock tappar jag nog trovärdighet när jag nämner att jag lyssnar på lejonkungen låtar.  (Undrar om brusch stavas så. Jag tror inte det. :S )
Nu gittar jag snart till Malmö. Fett nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0