I won't say that I'm unhappy with you, take this heart and make my dreams come true.


Höst är ganska trevligt ändå.
För att utnyttja höstens härlighet till fullo tog jag en promenad med Abbe i skogen, och då menar jag verkligen I skogen! Vilket ledde till att jag snubblade på en del grenar, inte så trevligt.

Vid klockan sex begav jag mig till träningen, där fick jag träffa Hanna och Frida.
Eftersom jag inte träffar dessa så ofta var det väldigt kul att träffa dom nu.
Kortfattat; Jag är glad idag!


Let's not say goodbye
Let's not cry tonight !

Kommentarer
Postat av: visornas andan

galet söt flicka på bild där! :)

2009-10-30 @ 22:12:00
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0