No, no, no more sugar left. No more games to play!


Jisses!
Just nu sitter jag på tåget till Hässleholm och är vrååålhungrig!
Min mage kurrar, det är pinsamt !
Gårdagen blev över förväntan och det gillas.
Min nattgäst blev ingen nattgäst, dock blev jag nattgäst istället. Komplicerat? Inte alls faktiskt! Jag och SlagsmålsSusanna (min planeradenattgäst) sov hos Gummi(gymnastik)Natalie.
Det blev också kalas!

När jag satt på bussen slog det mig!
Jag har glömt capot till gitarren i lägenheten. Jag deppade ihop för en kort sekund tills jag började tänka ut lösiningar på mitt ack så stora problem. Jag försökte desperat komma på om vi hade något hemma som kunde aggera capo under denna lovvecka. Men nej, nej, nej, nej. Jag kunde banne mig inte komma på någon vettig lösning-!

På tal om lov, det är lov. NU!

Nu ska jag fundera på vad jag ska äta när jag kommer hem! :)

Simma lugnt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0