Sluta drömma om det ljuva livet, du kommer aldrig vara med om det.


Gårdagen var bra och jag var pigg så in i bomben. Eller övertrött, jag är inte säker. Hur som helst blev det mycket prat och Natalie tycker att jag tittar för mycket på Anders och Måns, men det går ju inte !
Susanna hälsade på hos Natalie och Sofie så vi bestämde oss för att äta middag tillsammans. Natalie är bra på att laga mat!
Efter det blev det några lekar, massage och jag bjöd på en liten konsert.

Efter sex timmars sömn begav jag mig till Bellevues Tennis hall.
Jag lärde mig spela tennis, squash och badminton. Det gick sådär (läs dåligt)

Nu är jag trött till tusen och ska snart dra hem för att leta cykel och kanske blir det lite kuckellimuck-medicin också.

Nu till en liten tankeställare;
Varje dag tappar vi lite hud.
Efter åtta veckor kommer du ha helt ny hud.
Din gamla hud kommer bli till damm och om du då råkar få damm på tex din macka och sen äter det. Ja då kanske du äter på din sambo!


Jag är en av tusen dårar som hoppas harmoni och tolerans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0