Som om coca-cola har receptet för mina gnälliga leder...


Just nu ligger jag i sängen och filosoferar över om man kan bygga en rymdraket som kan köra snabbare än ljusetshastighet. Det ser mörkt ut...

Vid klockan 18 begav jag mig till kyrkan med min mor. Varför undrar ni med förvånad blick, precis som ni borde. Jo, se så här var det att jag skulle aggera Vittsjö GIK friidrotts ansikte uttåt och bli intervjuad.
Kyrkan bjöd i sin tur på sång och lite sånt, dock ingen mat vilket var en besvikelse eftersom jag hade gått och sparat mig hela eftermiddagen. :/
Efter en hel del "Åh gud i Himlen" och "Gud är god" började jag känna mig ganska uttråkad. Eftersom min kristnatro inte exsisterar blev det inget vidare intressant och inte kunde jag psalmerna heller.
Kvällen var nog mer tillägnad för vuxna.
Höjdpunkten, ja för det fanns nämligen en sån också, var när Hasse någonting någonting, han som har gjort "får man ta hunden med sig in i himlen" spelade just "får man ta hunden med sig in i himlen".

Efter mitt kyrkbesök begav jag mig hem till Nina, och där spenderade jag kvällen med henne, Sandra och Jennifer. Det var som alltid väldigt trevligt.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag vaccinera mig.
För vad ?
Det tror jag nog ni kan lista ut själva.
nöffnöff!

Låt mig va!
Ni behöver inte vara mina kompisar!"
Låt mig va!
Ta pengarna och dra, tack det blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0