They cut big holes in my soul, and then tried to fill them with something new. To become someone new.


Har precis krypigt ner i sängen efter en mycket händelserikdag och funderar på att dra en allnighter. Hur som började jag dagen med skolan sedan begav jag mig mot lägenheten, städade och fixellifixade lite. Sen kom mamma med min nya (obs inte så fräcka) cykel och sen åkte vi hem.
Dock blev det en kort visit, endast 30 minuter för sen drog jag vidare mot Vankiva.
Där var det fest.
Finns inte mycket att skriva om mer än tack för allt och framför allt tack för alla otroligt djupa (obs ingen ironi) och väldigt långa samtal.
Livet är hårt men underbar. 

Peace out!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0