This is all that I can take, this is all that I can give, this is all I have.


Just nu sitter jag på atleticum och väntar på att skolan ska börja.
Jo, jag började dagen ganska tidigt eftersom jag hade ett möte inbokat med Torbjörn på skadeenheten. Han tejpade min fot och jag fick kylspray! Nu lukar jag menthol, gött!
Dock är jag lite deppig eftersom jag måste ta det lungt när det gäller träning hela nästa vecka. GUD VAD DEPPIGT!

Snart beger jag mig till skolan och då är det dags för fotografering, vilket betyder att Hanna snart kommer hit ;) ..och snart är det lov och efter det följer "Lite happy" och Lars Winnerbäck. Wooohoo! Tummen upp för november !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0