Vad du än gör med mig nu, och vad du än försöker säga nu så får du mig ändå.

Emil Jensen

Min arm gör ont, väldigt ont!
Och nej! Det är inte för att jag har tänkarkramp i armen, sånt händer ju ibland. Nej! jag har tagit svininfluensavaccinet. 
Jag skrek faktiskt inte ett enda dugg när jag tog sprutan heller, sjuksköterskan var väldigt stolt. Det visade sig att jag hade varit den första att inte skrika på hela dan, men man är ju van som mamma sa. (fast det gör väll lika ont ändå?) I och för sig var jag den enda i väntrummet som var över 10 år. Men ändå!
JAG ÄR INTE EN MES!

Resten av dagen har jag tagit det lugnt, mest för att jag är rädd om min ömma arm.
JAG ÄR (inte) EN MES!


http://www.lavaland.se/files/images/EmilJensen_n2_fotografPeterWestrup.preview.jpg
Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0