When the sun goes down.


Dagen till ära sov jag otroligt länge idag, efter det följde en del mys och sen åkte jag hem till pappa. Vi tittade på Australia. Den var riktigt bra.
Vid sju drog jag mig vidare till Jennifer, jag halkade bokstavligen in på Jennifers rum och efter det kunde jag knappt sluta prata. Alltid lika trevligt-
Jag fick dessutom träffa lite nytt folk bestående av några int;are och jag chockade dem med min egen komposerade dans; The farm. Eller njaa, det var väll Jennifer som stod för själva dansen, men jag skötte själva organisationen.
Det sägs ju att int;are ska vara väldigt smarta, det stämmer också.
Därför drog jag till med min "människa till sandkorn"-historia, man vill ju passa in liksom.
Dom blev chockade igen !"

Efter ett tag traskade vi ner till bussstationen och sen bar det av mot Hässleholm och Björksäter. Det var trevligt och nu är jag trött, väldigt trött-

Snark och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Anna Arvidsson (visornas andan)

jag blev hemskt nyfiken på vad människa till sandkorn-historian var för något ^^

2009-10-06 @ 19:18:54
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0