Det talas om en tvekan och jag dränker den i tid. Jag tar fart!


Jag sitter för tillfället och väntar på att killarna som ska kolla min brandvarnare ska komma. Jag tror minsann att dom har glömt bort mig, och jag som gick upp extra tidigt för detta!
Igår åkte jag till Malmö för att träna. Träningen gick över förväntan, för att vara helt ärligt gick det überbra! och eftersom jag ska tävla idag så är jag sjukt taggad nu.
Hmm, vad gjorde jag mer igår då? Jo, jag hade ett trevligt samtal med en telefonförsäljare. En liten bonus när man har eget måste jag säga.
Han försökte sälja omega3 och blåbärsgrejs till mig, jag spelade med och berättade att jag minsann visste en hel del om omega3 och blåbärsgrejs. Han sa i sin tur att han minsann kunde höra på min "ljuva stämma" att jag var en smart och sportig tjej. Hihi, jag fnissade och han fortsatte med sitt smörande ovetande om att i andra änden satt jag och storfnissade.
Jag berättade sedan att jag endast var 17 år och då avslutades samtalet abrupt med att han utropade; Då är ju detta olagligt!! Ursäkta!! Hejdå!! (click).

Efter det kom MegaMaria hit och vi hade fruktfest ute på gräsmattan. Fint. :)

Bilder från helgen;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0