Du är ett timglas som bara rinner.


Malmöfestivalen har liksom lite varit veckans huvudämne, men något som kanske lite har glömts bort här på bloggen är att skolan har börjat vilket kanske inte kan anses att vara något att jubla över. Ändå känner jag att det är roligt med skolan. Jag träffar fantastiska människor och möts av märkliga äventyr i princip varje dag. Dessutom har inte riktigt hårdplugget börjat än så just nu är et väldigt trevligt.
Igår införskaffade jag mig även en ny vän här på bellevueallén, Kim. Natalie och jag drog ut honom på äventyr i stan. Han träffade Maria och Jakob och även det kan ju anses vara ett äventyr i sig.
Johnossi var bra, typ sådär lagaom bra.
Idag köpte jag nya jeans på weekday, det är hål i dom, jag gillar det..
Nu ska jag laga kyckling och brocolli och med det försöka att inte starta brandlarmet, wish me luck!

Här kommer mina toptre affärer/butiker med trevligast personal i Malmö;
1; Pressbyrån på centralen här i Malmö
2; All personal inne på T-shirt store
3; Myrorna (OBS! lite pga utseende!)

Trots det timglas som sliter i oss ska vi hitta en väg ändå, ska vi hitta en plats ändå, ska vi hitta ett hem vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0