i need an other hour baby.


Om det nu var så att detta var en dröm...nej, jag orkar inte! jag orkar inte fortsätta fundera över om vad som är verkligenhet och vad som är dröm. Jag orkar framför allt inte skriva om det. Om ni nu tänker något i stil med; Oj! vad poetiskt det lät! Har Louise gått och blivit poet under sommarlovet?. Ja då tänker ni fel.
Det finns en simpel men ändå ganska spännande förklaring till denna konstiga inledning på detta blogginlägg. Jag såg idag filmen Inception på bio. Det var fin och bra, för er som gått och funderar över om det är värt att se den har jag ett snabbt och enkelt svar; Ja!

Mer än att gå på bio och fundera över den värld vi kallar verklighet har jag även diskuterat olika sorters läsk och deras B-läskar, så att säga, med Natalie. Fanta har till exempel Zingo, Coca Cola har Pepsi (OBS även Cuba Cola) och sprite har ju 7-up. Jag funderade sedan över vilken av sprite och 7-up som var godast, men kom endast fram till att 7-up har en cool skatarkille på denlillapappersbitenmenloggansomsitterpåflaskan.

Jag har dessutom kollat in vädret för USM/JSM och ätit förvånandsvärt lite frukt idag.
Hmm, Nektarintime. See ya.....

jag har smått bildbrist...ha! aa just det! som om det skulle hända. jag är bara lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0