I wanted you to need me, and I wanted to need you.


När min överskottsenergi hade nått sin absoluta topp bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv. Jag messade Sandra och vi träffades i stan. Vi pratade om livet och tog en fika, väldigt trevligt. Det visade sig att jag inte varit i Hässleholm på länge då jag upprepade gånger sa något i stil med "Men oj! här har dom bygt om!" Då sandra i sin tur svarade "Men Louise, det var typ tre månader sen.....". Ändå kände jag att min coolstatus inte sjönk något oerhört så det är OK.
På bussen hem blev jag igenkänd av några ungdomar i den bakre delan av bussen som "Landslagshopparen". Jag gillar det!

..och lite Christian Kjellvander på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0