I wish I hade a moped, yes i wish i hade a car, i wish i had a cool vintage guitar, i wish i had a flat somewhere in stockholm city.


Things will never make me happy so you can take your stuff and go to hell.

tutudududoaoaoooooooooaaaah! mmmmmmmmmmmh!
Elias and the wizzkids gör mig glad. Jag dansar lite, tar en lång dusch, fnissar, sjunger med, sjunker ner i min übersköna (OBS lite ironi!) stol och inväntar någon film. Hmm... vad är det detta kallas? lathet? Tisdag?
NEJ! Njutning!
.... och när vi ändå pratar om träning kan jag ju nämna att jag har tränat idag, suprised? Moggelito bygde en (så kallat) hinerbana, det var läskigt värre men ack vad mästerliga vi var! Sen pratades det mästerskap och jag ville aldrig gå hem, när jag väl var hemma ville jag dit igen! En bra recension för mina träningskompanjoner och tränare kan man säga.

http://allscandinavian.com/wordpress/wp-content/uploads/elias-and-the-wizzkids-artikel.jpg
I know how much you would like to feel a little less about her.

Kommentarer
Postat av: ditt största fan!

..eller träningsmissbruk. annat känner jag för ica!

2010-08-17 @ 21:59:56
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0