I'm not a man, i'm just a pretty boy.

http://static.expressen.se/polopoly/bilder/2009/04/21/1.1541782TS1278284578968_slot100slotWide75ArticleFull.jpg
Sitter och grämer mig över att jag så gärna vill se Fibes oh Fibes igen.
Imorgon far jag till Karlstad, det sista Morgan sa till mig innan jag åkte hem från Malmö var; "Bra, positiva tankar Louise!" Nu är det bara att tagga!
Kameran åker med för fler tester och äventyr förresten. Så akta dig!
Susannanas sov här igårnatt. Vi lyssnade på Patrik Isaksson och käkade frukt. Jag försöker liksom få något slags rykte om att hos mig finns det alltid frukt. Det fungerar bra tycker jag.
Jag har tydligen varit lite konstig de senaste dagarna, Susanna frågade upprepade gånger om jag mådde bra i tisdags och idag gjorde min mor samma sak. Jag kunde endast svara att jag var trött eftersom jag inte riktigt själv visste var det var som gjorde mig så konstig. Kanske är det SM som spökar.
Helgen efter SM åker jag iaf till Danmark för att tävla, lite oväntat, och sen är det Malmöfestivalen och förhoppningsvis Lasse som väntar.

Aa, just det! Natalie fyller år, så Grattis!

Det handlar om mig! bara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0