Men du skulle döda mig om du visste vad jag gör med dig i min fantasi. Jag skulle döda dig om jag visste vartenda tanke var slöseri


Det har hänt mycket de senaste dagarna. Winnerbäck var fantastisk igår och sällskapet var det verkligen inget fel på. Låtarna satt och jag lämnade konserten med hes hals, ryggont och gåshud, bra bevis på att det var en riktigt bra konsert.
När jag och Susanna kom till lägenheten höll jag sedan en egen liten konsert för henne.
Idag begav vi oss in till stan och sedan vidare till skolan. Klassen hade växt både på höjden och bredden, och med det menar jag förtåss inte att mina kära klasskamrater hade gått och blivit tjocka under sommarlovet. Nej som den idrottsklass som vi faktiskt är så hade väldigt många blivit en aning biffigare. En annan intressant anekdot är att det första Martin sa när han kom in i klassrummet var något i stil med; Kolla vad lång jag har blivit!!
..och ja! oj vad han hade växt.
Annars då? jo det är fruktansvärt jobbigt att pröva FIG-kläder men alla FIG tjejer i ett omklädningsrum! Jag har även ätit min livs tredje Langos, känns stort!Ja! och jag har ätit älg idag! Magiskt!Åh vad jag älskar festivaler!
Jag känner även att jag är barnsligt glad över att fångarna på fortet börjar idag. Åh Louise väx upp!!

Roliga (läs konstiga) kommentarer som uttryckts under dagen;
- Titta inte för mycket för då ser du inte!
- Jag tycker inte om att ha paraply när det regnar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0