När allt som borde kunnat hända hände


Så, SM-helgen, helgen av helger! Jag vet faktiskt inte vart jag ska börja!
Jag vann två silver och ska åka till Finland för att hoppa finnkamp om två veckor. I åtanke borde man ha att jag aldrig tagit ett silver på SM och heller aldrig tagit två medaljer på samma mästerskap! Så helgen var helt klart över förväntan!
Mer? Hotellet hade på tok för lite frukt, ja det var till och med en morgon då dom inte hade någon frukt alls! Jag har rullat genom Sverigeland och märkt att det bjuder på en hel del konstiga dofter, men även spännande människor. Jag har även prövat landslagskläder och gillar känslan.
Det tog mig tre intvålningar och en överdrivet lång dusch för att få bort trestegs- och längdhopps -gruset, men hey det var det värt!

Hur kan du stanna där du är? Hur kan du vara nöjd med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0