Som om jag föddes till den jag måste bli!


Jag har anlänt! Anlänt från en kväll av vilt dansande med MegaMaria och Jakethesnake-> Jakob. Familjen spelade och även Shout out louds. Jag träffade gammalt folk, nytt folk, spännande folk, smått äckligt folk och vad som endast kan beskrivas underbart folk, jag gillade det, starkt!
Annars gjorde vi det man brukar göra på festivaler, för vad är en festival utan en varm, go Langos? egentligen? Nej nu ska vi inte gräva ner oss i vad som gör och inte gör en riktig festival, detta är ju trots allt ett nattbloggsinlägg. Ja, för det är inte ofta som jag så kallat nattbloggar men idag! idag var det dags (OBS inatt ska det ju såklart vara!)
Nu blir det nattscrubs, nattC-vitamin och nattiphonespelpåmobilen.
Godnatt.


Rock'n'Roll är min ursäkt ikväll

Kommentarer
Postat av: josseposse

sssynd att jag inte hörde av mig till dig idag! tänkte först gjort det, men trodde sen inte att du vari malmö (obs! jag var också i malmö). Nu ska jag svepa ett glas mjölk och sen sova, anstränganade att nattkommentera din blogg!

2010-08-22 @ 02:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0