Someone told me it's all happening at the zoo, I do believe that it's true.


Först och främst! jag älskar hotellfrukost! Mest för att den alltid bjuder på en fruktfest.
Efter frukosten begav jag mig ut på träning, jag lyckades hitta en liten slinga, dock fylld med myror och hestbajs! Man tar vad mar har liksom.
Jag funderar över när vi ska checka ut, inatt sover vi på ett annat hotell i centrum. Eftersom jag är ovetande om utcheckningstiden har jag redan packat klart och lyssnat färdigt på hela The Beach Boys nynedladdade album. Det är fint, men nu är jag uttråkad!
Jag har bytt kläder tusen gånger, plattat håret tills det började lukte skumt och dansat lite, en fördel med att vara ensam i ett hotellrum. Det enda som är kvar att göra är att hoppa på sängarna och det känns inte jättekul när man är ensam.
Jaja, snart är nog konferensen slut och då är det dags för DN-galan och SuperBolt! MJAU!


hej på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0