Så kan vi vakna upp en dag, när vi kan ta allt vi ska ha!


Jahaja, här flyter dagarna på. Jag längtar efter studenten och dagen till ära äter jag extra onyttigmat (oops!). Idag hade vi teambildning med FIG och RIG och oj! vad kul vi hade. Ja vi hade till och med tur med vädret. Våra "lekledare" (OBS! i brist på bättre namn) Bengt och Hans, som förövrigt är namn som jag tvunget fnissar åt, tog oss ut på äventyr. Vi gjorde sånt som endast kan fungera med hjälp av sammarbete vilket vi bevisligen hade. Jag hängde på bildäck, agerade planka och och klättrade över ett (OBS! ytan var slät) 3.6 meter högt plank. Aa just det! jag drack även ett te som nu ligger iaf topfem på min lista övet tesomluktargott, dessvärre smakade det inte värst gott, ett grovt minus kan man säga. Dagen blev iaf en succé och jag lyckades faktiskt bli en aning solbränd.

Tidigare i veckan då? Jo, jag har nu officielt organiserat någon slags mångkamp. Jag har hittat ytterligare en ny etta att bli kompis med och jag har varit på fotorunda med Natalie på Bo01.

Jag säger nu hejdå till alla 50-öringar. Magiskt!





Så kan dom aldrig mera komma int!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0