Jag är så trött på alla mail och koder. Jag vill ha dig här på riktigt inatt


Jag har idag inhandlat årets första julklapp! Ja egentligen blev det inte en julklapp utan flera julklapp-ar. Jag känner mig ganska nöjd med mina inköp och jag köpte även ett rött läppstift till mig själv.
Eftermiddagen har jag spenderat åt att slå in dessa klappar, vilket jag anser är väldigt rofullt.  Jag har även studerat matematik och om jag får säga det själv gjorde jag en mycket bra insats! Ja förrutom de gånger då Jakob gjorde moves för att få uppmärksamhet (OBS också för att ge musiktips) så pluggade jag i princip non stop!
Jaja, nog om matte.





Jag har väl knappast lärt mig nåt sen sist
Nej inte jag
Men dina ord ligger och gnager här dag efter dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0