När jag faller ta mig i land. När jag faller sätt mig i brand.


Igår vad jag återigen tillbaka i Malmö. Träning som vanligt och idag gick hoppningen riktigt bra. Jag prövade även på att klättra, förklaring; alltså klättra upp för ett rep med hjälp av endast armarna (det är svårt!), och jag slog nytt personligtrekord. Alltså en lyckad träning.
Därefter prövade jag hyllie och triangeln, alltså tunneln. Helt okej.
När jag sedan vid klockan sju var hemma igen, nämnas bör att jag var uppe klockan sex för att ta bussen, var jag så äckligt trött. 100% satsning eller vad?!

Idag gick jag inte upp riktigt så tidigt men ack, för tidigt ändå! Jag tränade och åkte sedan hem till pappa. Hos pappa tänjde jag på elektroniken och tålamodets gränser då vi började på projekt; göraenfilmomVittsjöGIKfriidrott2010.
To be continued, så att säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0