If I had a heart I could love you. If I hade a voice I could sing.


Helgen har jag tillbringat i Västerås, följaktligen har jag inte haft tid att skriva något blogginlägg förräns nu.
Västerås bjöd på landslagsuppföljning som framför allt var otroligt inspirerande. Kanske var det ingen skrattfest precis, men just nu känner jag mig otroligt taggad på att tävla och faktiskt mycket gladare. DEN GAMLE LOUEY ÄR TILLBAKA! (ja josefin, jag syftar på Hej Rymden), och det känns otroligt skönt.
En anekdot från helgen var att det tog åtta och en halv timme att åka dit, ja det var fruktansvärt jobbigt!
Idag var det återigen skola, dock började jag inte min dag förräns kvart i tolv, soft! Så jag försökte sova extra länge, misslyckades! handlade, lyckades! och tittade på film.
Helgens träningsläger resulterade i en mycket kort träning idag som i princip endast bestod av uppvärmning och diverse löpskolningsövningar tills mina vader sa, tränar du mer sprängs jag! typ.
Annars då? Jakob prövade strypgrepp på mig och tejpade min mun idag. spännande? jovars.


After the night when I wake up, I'll see what tomorrow brings.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fniss åt hej rymdeN! kopplade på direkten(!)

2010-12-08 @ 17:09:08
URL: http://jousefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0