Bland molnen finns det hopp, men på jorden står min kropp.


Helgen var...hmm?..intressant.
Pallasspeles stod på schemat och den kan ungefär sammanfattas såhår; trevligt var att jag träffade mina föräldrar, att jag hoppade långt i tresteg fastän jag hoppade dåligt och att jag köpte nya räserskor.
Mindre trevligt var att längden inte funkade och att danskar är överdrivet högljudda ibland! (dock även förbluffande trevliga ibland) 
Som ni nu märker skrev jag endast två negativa upplevelser från helgens äventyr medans jag skrev tre positiva. Detta kan bero på många olika faktorer men egentligen är det nog bara ett menaltspel jag spelar.
Snurrigt värre!

Hur som!
Måndagen rullar på och kommer nog mest bestå av biologiplugg på hög nivå.
Ack! man är ju naturare trots allt.
Jag har även börjat fundera på att inleda mitt konsert2010år med Markus Krunegård den 26.
Kvar att göra!; Hitta ett offer som vill följa med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0