Don't listen to me! I'm a bad idea.


Dagen har känts ovanligt lång, kanske för att jag började den så tidigt.
Hur som helst har jag fyllts av nya intryck och vetenskaper.
Kusinen och jag hamnade på samma tåg och det var mysigt.
Ja, det gjorde t o m att jag glömde att jag skulle vara sur på skånetrafiken! skönt!

En annan anekdot är att jag lyckades med en riktigt klockren burn idag!
Ja, och Maria spottade fil och müsli på Natalie :)

Jag känner även att jag har börjat lära känna min granne ganska bra.
Han vet nu om mitt gitarrspel då det tyligen har gått genom väggen. (?)
Jo, och han fixade mitt problem med de högljudda grannarna, och ja! det visade sig att det var danskar, ergo danskar är högljudda, MEN! även väldigt hyggliga!

Nu tänker jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0