I´m gonna rip your heart out, drive my nails across your back.


Det finns mycket som är negetivt med bowling, fast jag lyckades förtränga allt igår. Ja se! så trevligt var det! Jag träffade Josefin på bussen och vi diskuterade stalking, ett spännande fenomen.

Idag har jag spenderat en timme på vårdcentralen, två stick, i samma arm! otur!
Jag tog mig friheten att vaccinera mig utan att boka tid, det gick bra enligt mig, men sjuksköterskorna tyckte inte riktigt om det. (fniss)
Sen åkte jag vidare till Hässeholm och klippklippklippte av mig håret. Resten är oväsentligt.
Nu väntar träning, woho!
och sen, SCRUBS!!


http://www.boston.com/ae/tv/blog/scrubs.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0