I'd rather dance then talk to you.


Det smälter! På riktigt det smälter!
..och om man bortser från det faktum att det fortfarande är kallt och att man får megadroppar av smält snö i huvudet så räknar jag det här som vår. typ.
Eller vi säger såhär, det är vår denna veckan, i min fantasi.

Jag fortsatte sprida glädje igår genom att omvandla mina träningskompanjoners negetiva kommentarer och påståenden till postitiva och glada sådana.
Ungefär såhär;
- Ååh, jag känner mig så seg i benen.
-Tänk inte så! Tänk; Oj vad det känns bra i armarna idag.
Fungerade det? Jag vet inte men jag var grym på rakbenslöpningen ! :)

Ikväll ska jag plugga matte och jag har bestämt mig för att det ska bli kul :)

Och nej! Natalie är inte den utvalde!
Fontän-Maria är den utvalde, on her way to the king of the ostmacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0