If you could only see the beast you've made of me. I held it in but now it seems you've set it running free.


Att ha snöbollskrig är faktiskt ganska underskattat.
Okej, visst var det ojämna lag, Jakob och jag mot Natalie, men med tankte på min misssäkerhet (motsats till träffsäkerhet!) blev det nog ganska jämt.
Okej! visst slutade det hela med att Natalie var totalt nersnöad men hey! mina converse blev ju blöta!

Dagens träning var intressant, kanske mest för att atleticum fick celebert besök av världsmästaren i mångkamp, Trey Hardee. Ja och en annan snubbe, Leonel Suaréz.
Men även hemfärden blev intressant...
Nu är det kanske så att alla ni läsare inte är medvetna om det faktum att det är svinigtkallt att gå hem iförd ett par löpartights i minusgrader. Isåfall vet ni det nu!
MEN! jag överlevde, bevisligen, och känner mig nöjd med dagen :)

http://i.a.cnn.net/si/2007/sioncampus/01/25/big12.rankings/p1_texas.jpg
Trey Hardee USA



http://rodonline.typepad.com/.a/6a00d8341c6d4753ef0120a5616ada970c-400wi
Leonel Suaréz

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du var framme med autografblocket! och kommer du nu med denna puttiga anledning att du inte har något..så skaffa ett och ha det liggandes i ditt skåp! så det så.

2010-02-06 @ 01:03:28
URL: http://jousefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hade faktiskt inget block men jag jagade honom runt atleticum för att få ögonkontakt istället!

Ett block läggs in på måndag ;) haha

2010-02-06 @ 11:13:06
Postat av: jens

1. metan är ju hur enkelt uppbyggt som helst så det får man inga extra poäng för:P 2. trey Hardee är lite häftig men grymt dålig längdhoppare.. Tänk på det när du spöar skiten ur honom på träning nästa gång:P

2010-02-08 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0