Kom ta mig långt härifrån klappklapp!


Sådär, då var veckan avklarad.
Gårdagen var köttig! Skolan-träning och sen bio med ett livligt gäng. Okej! jag stod väll för en del av det livliga. Tajmat! (jag vet!!) och forskning.
Wolfman var filmen och peppningslåten var Shewolf.
Övrigt som hände denna annorlunda kväll var att jag och Maria bildade rappgruppen Louey and the superhero! Äventyret slutade hemma hos Natalie och Sofie med dans vid tolvslaget i köket, såklart!
En fin kväll!

och! just nu rekar securitas tåget och alla måste visa biljett och ID-kort. En totally wasted kille somnade och det visade sig att han skulle av i Eslöv, vi är i Höör. (skåningar förstår) Då frågar han, Jaha! Vad ska jag göra nu? Kan jag gå till Eslöv eller är det långt?
Lycka till dude!

En annan fin grej är att sjunga högt i duschen! Fuck grannarna! Jag tog i från tårna :)
NU? Tåget hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0