Nothing, nobody, rights and wrongs.


Sitter och snuvar lite såhär för mig själv och piggar upp mig med att bläddra genom min nya bok. Ååh, och sicken bok sen. (bild)
Böcker tycks förresten vara det mest spännande i mitt liv just nu.
Först och främst läser jag en engelsk bok (jag måste!), men igår började jag dumt nog (läs aldrig två böcker samtidigt!) läsa en ny bok, "att välja glädje!"
En sådär lagom filosofiskbok och anledningen till att jag läser den är för att Yannick Tregaro var väldigt mån om att jag (+alla andra på uppföljningen) skulle läsa den. soooooo....här sitter jag nu. En bokmal, and workin' it!

Jag tackade nej till en natt av partayande igår, vilket jag senare har hört tycks ha varit en ganska vild natt. Men detta visade sig idag ha varit ett bra val, jag är sjuk!

Så, nu till dagens forskning!
Efter noggranna observationer har jag kommit fram till det faktum att danskar måste ha något emot snö, eller kanske t o m vara rädda för denna gudaskapelse.
Bevis;
1; Danskar bär alltid linne
2; Inga danskar är med i OS
3; Danskar har endast lyckats producera sommarhits (?)
Okej! vissa bevis är väll egentligen inte så vattentäta.
Men bevis nummer två visar tydligt att danskar+snö inte slutar bra!


Bok, skiva, plektrum och DVD, all in the style of Lasse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0