Ta min hand och visa mig vägen, jag är din i alla lägen.


Jag sitter för tillfället och headbangar lite smått för mig själv.
Pluggpaus kallas det och den varar bara 15minuter.
Det är bäst att utnyttja den till fullo tänker jag och sätter på Nic & the family - Hej Monica.
Jag känner mig på topp och vet precis hur metan är uppbyggt :)
I feel complete! typ.

Till helgen drar jag äntligen hem till Vittsjö och jag har planerat en hel del sovande. Mogge Da Man kallade mig lat, ääh! att sova är underskattat säger jag.
Samma Morgan tyckte faktiskt att jag är duktig i tresteg. Alltid bra att höra från tränarn'.
För att fortsätta på ungefär samma spår kan jag ju berätta att träningen gick SUPER!

Wooopsi! pluggpausen är över.......

HEJHEJ MONICA!!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00226/NOJE-24s36-nicfamil_226903w.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0